• Hopp til primær menyen
  • Hopp til hovedinnhold
  • Hopp til bunntekst
logo

Med fokus på godt innhold

  • Nyheter
  • Eavis
  • Min side
  • Bli abonnent
Meny
  • Nyheter
  • Leserbrev
  • Lokalhistorie
  • Mat og drikke
  • Fra fotoarkivet
  • Godt og gammelt
  • Totens Blad Eavis
  • Gjøviks Blad Eavis
  • Besøk vår søsteravis Gjøviks Blad
  • Dødsannonser
Logg inn
  • Bli abonnent
  • Min side
  • Tips oss
  • Redaksjonen
  • Annonsere
  • Kundeservice
NYHETER
3 minutter lesetid

Janett ber deg logge inn på nettavisa på nytt

Abonnementsansvarlig Janett Olijnyk er glad for å forenkle litt for de som abonnerer på nettavisa. (Foto: Jon Olav Andersen)
Jon Olav Andersen
Publisert: 10 januar, 2025 11:35
Oppdatert: 10 januar, 2025 11:21

Abonnementsansvarlig Janett Olijnyk i Totens Blad forenkler. Nå blir det lettere å bruke nettavisabonnementet ditt, og dessuten enklere å tegne abonnement for nye brukere.

Fra denne fredagen blir det noen små endringer for nettabonnentene. Alle må logge seg inn på nytt første gangen, men etter dette skal alt fungere bedre enn før.

Artikkelen fortsetter under annonsen
Artikkelen fortsetter under annonsen

– Den største forskjellen blir for dem som har brukt abonnementsnummeret eller e-postadressen som brukernavn. De må endre dette til telefonnummeret sitt. Heretter får alle bare mobilnummeret som brukernavn når de skal logge seg på. Mange har allerede brukt det lenge, så de trenger ikke å endre noe, bare logge inn, forklarer Olijnyk. Skulle du ha glemt passordet, er det bare å trykke på knappen «Glemt passord».

Bare å ta kontakt

I tillegg har hun pusset opp litt på nettsiden der du administrerer ditt abonnement, slik at den er blitt enda enklere å bruke.

Hun sier at det bare er å ta kontakt, dersom noen har utfordringer. Det gjelder enten det er snakk om å tegne et helt nytt abonnement eller bruke det allerede eksisterende. Lokalavisas abonnementssjef erfarer at mange nå foretrekker å bruke Vipps når de skal betale for å lese Totens Blad på nett. Da er det viktig at det gjøres via abonnementssidene, ikke ved å sende en sum til et annet kontonummer som disponeres av avisa.

Passord er utfordringen

– Hva slags henvendelser får du mest av?

– Som i alle andre sammenhenger er det nok vansker med å huske passordet flest har utfordringer med. Det er ikke så vanskelig å skjønne, det er jo passord og koder alle steder. Men det er enkelt å fikse, og er blitt enda enklere med endringen som gjøres i dag. Det er altså bare å trykke på en knapp og be om nytt passord, forteller hun.

Olijnyk anbefaler ellers at alle går direkte til totensblad.no når de skal oppdatere seg på hva som skjer på Toten, det er ikke nødvendig å gå vegen via Facebook for å lese nyheter.

– Vi legger ikke ut selve nyhetene på Facebook, der er det bare lenker til interessant artikler på nettavisa vår, poengterer hun.

Abonnementssjefen forteller at stadig flere totninger velger å tegne abonnement, og at det var en fin utvikling i 2024.

– Nettavisa oppdateres mange ganger i døgnet, uka rundt, og inneholder langt mer enn papiravisa. Det setter folk pris på, fastslår hun.

Sentralbord
61 16 87 50
Besøksadresse
Hauggata 6, 2850 Lena
Postadresse
Postboks 4, 2851 Lena
Redaksjonen
post@totens-blad.no
Annonseavdelingen
annonse@totens-blad.no

Ansvarlig redaktør
Jon Olav Andersen
Daglig leder
Morten Linnerud
Markedssjef
Hans Erik Linnerud

Se alle ansatte

Totens Blad arbeider etter Vær Varsom-plakatens regler for god presseskikk.
Det er ikke tillatt å kopiere innholdet på dette nettstedet uten avtale med Totens Blad.

Kundeservice
Problemer med levering // Tips oss // Annonsere
Kundesenter // Kontakt oss // Ansatte

Personvernerklæring // Informasjonskapsler // Abonnementsbetingelser

Totens Blad © 2025 · Løsningen er designet og utviklet av Dyplink - dyplink.no