• Hopp til primær menyen
  • Hopp til hovedinnhold
  • Hopp til bunntekst
logo

Med fokus på godt innhold

  • Nyheter
  • Eavis
  • Min side
  • Bli abonnent
Meny
  • Nyheter
  • Leserbrev
  • Lokalhistorie
  • Mat og drikke
  • Fra fotoarkivet
  • Godt og gammelt
  • Totens Blad Eavis
  • Gjøviks Blad Eavis
  • Besøk vår søsteravis Gjøviks Blad
  • Dødsannonser
Logg inn
  • Bli abonnent
  • Min side
  • Tips oss
  • Redaksjonen
  • Annonsere
  • Kundeservice
NOTISER
1 minutter lesetid

Manuell dirigering på fylkesveg 33 i Nordlia

Mesta skal ha manuell dirigering av trafikken pŒ fylkesveg 33 i Nordlia onsdag formiddag. Foto: Jan Rune Bakkelund.
Jan Rune Bakkelund
Publisert: 06 mai, 2020 09:32
Oppdatert: 06 mai, 2020 09:32
Artikkelen er mer enn ett år gammel.

Litt før klokka 09 onsdag morgen drev Mesta og satte opp skilter om manuell dirigering langs fylkesveg 33 i Nordlia.

– Manuell dirigering, stod det på skiltene som ble satt opp på den trafikkerte vegen.

Artikkelen fortsetter under annonsen
Artikkelen fortsetter under annonsen

– Vi skal bare utføre en liten jobb, skifte ei lysmast, fikk Totens Blad opplyst. Men til å gjøre det arbeidet, må Mesta benytte ei gravemaskin. Derfor er det nødvendig å dirigere trafikken manuelt forbi stedet mens arbeidet utføres, og det kan bli mindre forsinkelser.

Masten som skal skiftes befinner seg mellom Breili og tidligere Nordlia handel.

Sentralbord
61 16 87 50
Besøksadresse
Hauggata 6, 2850 Lena
Postadresse
Postboks 4, 2851 Lena
Redaksjonen
post@totens-blad.no
Annonseavdelingen
annonse@totens-blad.no

Ansvarlig redaktør
Jon Olav Andersen
Daglig leder
Morten Linnerud
Markedssjef
Hans Erik Linnerud

Se alle ansatte

Totens Blad arbeider etter Vær Varsom-plakatens regler for god presseskikk.
Det er ikke tillatt å kopiere innholdet på dette nettstedet uten avtale med Totens Blad.

Kundeservice
Problemer med levering // Tips oss // Annonsere
Kundesenter // Kontakt oss // Ansatte

Personvernerklæring // Informasjonskapsler // Abonnementsbetingelser

Totens Blad © 2025 · Løsningen er designet og utviklet av Dyplink - dyplink.no